miercuri, 9 septembrie 2009

Pentru ca...



-pentru ca facea parte din mine
-pentru ca sunt in toate locurile in care am fost amandoi
-pentru ca am fiecare clipa tatuata in suflet
-pentru ca tot ce e bun se leaga de ea
-pentru ca o caut cu privirea in fiecare tramvai
-pentru ca urasc melodia care mi.a dat.o fiindca imi aminteste de ea
-pentru ca o visez cand cred ca am uitat.o
-pentru ca avem pe repeat aceeasi melodie
-pentru ca nu o sa uit primul sarut
-pentru ca o sa.mi amintesc mereu momentele in care ma lua in brate cand eram suparat
-pentru ca mi.e dor sa.mi stranga mana si sa.mi spuna ca eu sunt cel care conteaza
-pentru ca imi lipseste poza ei de pe display-ul telefonului meu
-pentru ca pur si simplu mi.e dor de ea
-pentru ca nu o sa o uit niciodata


-pentru ca o sa o strang de gat pe alina pentru asta!

2 comentarii:

  1. Ea si el..au fost “noi”..au fost doi..acum sunt doar ei..o ea si un el..doar doi straini..
    Ea fuge,se ascunde,il minte,dar nu-l poate uita..si se intoarce la el uneori..se joaca cu sentimentele ce el inca i le poarta...dar ii e teama..ii e frica ..ca din nou ar puteo rani
    El..plange pentru ea..varsa lacrimi…dar ei nu-I pasa..nu-l crede!spune ca totul e o minciuna!incearca so uite dar nu poate..amintirile nul lasa..visele ii sunt spulberate
    El vrea sa ii fie aproape..dar totusi ea e atat de departe
    Nu vrea sa-l ierte..candva ia gresit…dar acum ii pare rau..regreta nespus de mult..
    Si totusi el dc na apreciato la timp?i-a sfasiat inima..
    Cum ea sa-l mai iubeasca cu o inima sfasiata?
    Poate s-a cicatrizat..dar ….urmele au ramas..
    El nu stie ce sa mai faca..so readuca inapoi..
    Uneori vrea sa renunte..dar nu poate..pentru ca spera..ca ea sa vina sai zica:
    "Mi-a fost dor de tine,iarta-ma ca te-am parasit"

    RăspundețiȘtergere