miercuri, 2 iunie 2010

If you see her tell her that....

-Hey.
-Ce faci?
-Sunt la Obor. Tu?
-Eu acum am plecat de acasa.
-Ce?
-Da am avut o mica altercatie cu mama si na a trebuit sa stau sa.mi faca morala de rigoare.
-Auci. Sa inteleg ca mai stau o jumatate de ora aici.
-Nu chiar jumatate de ora...45 de minute.
-Vaaai nu cred...mi.e frig. O sa mor aici.
-Eu cred ca nu.
-Te asigur.
-Bine bine...o sa ma grabesc.
-Te rog.

3 minute dupa.

-Alo?
-Ce faci?
-Tremur.
-Ahaaa...am uitat sa iti spun sa te intorci.

Aceeasi poveste. Superba si doar a mea. Cu ochii ei mari si dulci, suvita ei roz si zambetul care ma facea sa uit de tot si ma invata iar sa ma bucur de ceea ce e ea. Revenim. Zambeam continuu. Era frig. Dar mie mi se facuse brusc cald. O stare de uitare in care ma afundam tot mai rau nu ma lasa sa imi aduc aminte ce se intampla in trecut. Simteam. Eram fericit si ma durea in cot de restul.

2 comentarii: