sâmbătă, 9 mai 2009

Cocalarii si graffiti


Ce legatura este intre cele doua? teoretic niciuna...dar am trait sa vad cocalaru cu mtn'ul in mana..Deci sa o luam de la inceput...sapt trecuta am participat la un contest graffiti in parcul IOR si in timpul si dupa demonstratie faimosii cocalari cu samanta in sa.i zicem gura cu faimosu "Haoloo fratele meu sa moara mama (darar domnu)" cat ai dat pe canuri k nu imi dai si mie unu(de preferat in cap)...ceva de genu a fost toata demonstratia...dupa toata asta au venit altii mult mai destepti care chipurile aveau cunostinta in asa ceva "haolooo e praf desenu"(vedeatea.s k el)...recunosc nu a iesit foarte bine grafful:D. dar dupa ce am intors panourile sa terminam ce mai aveam din canuri...au venit iar samantarii cu o pofta de desenat ceva de n.ai vazut:|...si culmea s.au infipt in toate canurile ramase si cu sete au inceput sa traga de ele k si cand noi le.am fi furat...si dai tata taguri cu florin salam si condoleante pentru nevastasa...deci cu ocazia asta "BAG PULA IN VOI" imi pare rau pentru complimente dar simteam nevoia sa o spun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu