marți, 5 mai 2009

Elodia episodul 8 culcat...



Titlu mare pe noua televiziune nationala a Romanicii anume "OTV" ora 21:40 " Bunica lui Ogica a murit azinoapte chiar in timp ce nepotelul ei incerca sa o dezgroape pe Elodia "
Intrebarea mea este pe cat de retorica pe atat de idioata: CUM FRATE? Cum atata prostie printre oamenii de rand si nu numai...De ce o tara intreaga casca gura la SENZATIONAL nimic...de ce? De ce se zbate toata lumea cand Elodia nu a murit...cand de fapt Elodia s.a murit...in tichia mea( cum ar zice NEKO ) cum sa fii atat de orb si sa nu vezi k e prosteala pe fata?....Adica na nu am mai mult de 16 ani si mi.am dat seama cat de cat k lumea casca gura la nimic....Suntem o adunatura de prosti carora le cade scuipat din gura si ne uitam hipnotizati la viitorul posibil presedinte al acestui cacat de tara fara nume cum prosteste o intreaga natiunee?
Gen ce viitor avem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu