sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Pod de gheata!

Stiu ca ai plans, si mai stiu ca lacrimile care ti s.au scurs pe chip ar putea face un pod de gheata care mi.ar patrunde in suflet. Am fost prost de multe ori am lasat raul sa ne faca rau. Am lasat ca evitabilul sa fie inevitabil. Ne.am dat voie sa devenim straini. Ne.am permis sa ne uitam unul pe altul. Ne.am permis sa ne uitam. Asa ca cel mai spontan lucru pe care l.am facut a fost acela de a.ti parasesi viata, dar cu dorinta de a.ti pastra acel loc unic din inima mea.
Mai stiu ca maine prima persoana pe care o voi avea in gand vei fi tu. Si din aceasta cauza imi place sa cred ca totul merge mai usor. Imi place sa cred ca voi trece peste tot si toate. Dar indiferent de ceea ce cred nu va fi asa..din simplul motiv pentru ca apusul ruineaza tot ce mi.am propus peste zi.
Mai stiu si ca imi e dor de inca un zambet...Mi.e dor de inca o privire smechereasca aruncata in miez de noapte. Mi.e greu cand ma trezesc si realizez ca nu sunt langa tine. imi doresc sa realizez ca nu mai e nici o cale sa te readuc aici, dar inca ma mint ca mai exista. Dar cu toate astea am uitat ca deja am plecat din viata ta.

-Asa era candva demult.
-Acum sunt mai mult decat indiferent fata de aceasta problema.
-Si sufar de o forma grava de narcisism.
-Dar mai ales NU mai regret nimic

P.S: adaptare PIO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu