vineri, 1 ianuarie 2010

2000Pula!

Si iata.ne ajunsi cu bine in noul an...Unii dintre noi, pentru ca altii sunt inca mahmuri. Pentru cei care inca nu s.au trezit aplauze si traditionalul "La multi ani!". Si pentru cei care nu va regasiti in cele de mai sus, va daruiesc traditionalul "duceti.va dreacu!" pentru ca ati auzit deja "la multi ani-ul!" mult dorit.
OK. Ce vrem pe 2009? Stati ca stiu eu: Multa tanatateee! un an nou ma' buuuun! ti sa ne mealga mai bine ca in noul an thaaaa! Am dreptate? N.am dreptate. Deci FAIL!
Printr.un mini sondaj de opinie efectuat chiar dupa ora 00:00 am aflat ca multi vor:
-Masini.
-Femei care sa dea de.ale gurii(nu faceti pe prostii ca stiti la ce ma refer).
-Multi bani fraticu' meu ca fara bani nu e femei si masini.(Blana! imi place ca esti realist)
Deci sa inteleg ca in 2010 fericirea se castiga prin cele 3 lucruri enumerate putin mai sus? Raspuns corect: NU! Felicitari ai castigat nimic. Si daca raspunzi la urmatoare intrebare castigul tau se dubleaza. Avand in vedere ca: fericirea nu se castiga prin urari, nici prin dorinte, atunci prin ce? Pai prin planuri puse foarte bine la punct?(si da, tocmai ti.ai dublat castigul!!!) Cum iti faci planurile? Cum vrei adica dupa propriul plac. Dar mai ales dupa dimensiunea visului tau.
In concluzie: Apucati.va de structurarea viselor!


Eu raman acelasi Stek si pe 2010! Asa ca ma inclin voie buna!
(Si da o sa aberez in continuare si pe anul asta!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu