sâmbătă, 12 decembrie 2009

Partea a 2.a


Astazi am avut iarasi o zi geniala pentru ca: A nins si am inghetat ca un pui in congelator...si pentru ca aproape de sfarsitul zilei m.am intalnit iarasi cu mirificul meu prieten din statia Calea Mosilor. De data asta m.a reecunoscut in 133. Sa fiu sincer si eu l.am recunoscut, dupa miros! Si ghinionul meu a fost acela ca in dreapta mea era un loc liber. Acest ghinion s.a dubat in momentul in care s.a asezat langa mine iar apa de colonie de o calitate superioara m.a facut sa.mi lacrimeze ochii...Am dat sa plec dar eram intr.o inchisoare...Mitica(asa se intituleaza) nu ma lasa nici in ruptul capului sa plec. Mirosul m.a izbit mai rau ca niciodata si m.am asezat in speranta ca va cobori inaintea mea. Ghinion...aproape de mosilor(destinatia mea) am dat sa ma ridic...Mitica nu terminase ce avea cu mine si m.a trantit inapoi pe scaun...I.am explicat cu frumosul ca trebuie sa cobor. N.a inteles. I.am mai explicat odata, de data asta pe un ton mai ridicat, la fel, nu a inteles. Ma vedeam deja condamnat la inca o statie de mireasma induiosatoare. Am incercat sa sar peste eldar m.a prins de mana...chestie care a pus capac la toate chestiile....plin de nervi si cu narile umplute de parfumul adoptat si nefiind foarte lucid...ii aplic una lui Mitica(sincer nu imi pare rau de ce am facut)...dupa un moment de 2-3 secunde mi.a dat drumul si am reusit sa cobor...bucurandu.ma prima data de aerul polar din bucuresti.


P.S: Si acum imi miroase paltonul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu