luni, 14 decembrie 2009

Sfarsit!


Aceasta va fi ultima data cand voi imbratisa acest subiect...Va fi ultima data cand voi scrie cu lacrimi in ochi...Va fi ultima data cand voi avea sentimentul de vinovatie...Si va fi ultima data cand imi va pasa de trecut.
Pentru ca totul s.a consumat cu mult timp in urma...dar eu nu am apucat sa imi termin visul...un vis in care ea era. un vis in care eram fericit. Dar am stricat totul asa cum fac de obicei, iar acum imi suport consecintele.
Astazi va fi ziua in care voi da uitarii acea bucata de trecut si o voi lua iarasi de la zero...de data asta mai atent si cu experienta unui esec langa mine. Cu toate ca spuneam intr.un post anterior ca trebuie sa infrunti totul...aceasta poveste m.a invins...Si nu doresc nimanui sa traiasca in pielea mea...
Pentru a mia oara imi cer scuze in fata nimanui doar pentru ca simt nevoia sa o fac...Dar de data asta va fi ultima oara.


P.S: Puteti sa spuneti ca sunt ratat...Emo sau orice altceva va trece prin cap...sincer chiar nu imi pasa...Tot ce am scris mai sus este adevarat si ma reprezinta in totalitate...Tot ce e mai sus e o parte din mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu